Subject: 11244 Kiisa-Maidla tee piiride kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse
From: Lauri Nõukas <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 12:35:47 +0300

Tere

Saadan Teile 11244 Kiisa-Maidla tee katastriüksuse piiride kindlakstegemise
ja kättenäitamise kutse. Palun andke kindlasti teada oma osalemisest või
mitteosalemisest.
PS! Tgemist on esialgse kutsega, kuna piir on vaja kindlaks teha. Minu
ettepanek ja järeldus on, et piirimärk tuleb taastada koordinatide järgsesse
asukohta 5 m kaugusele tee teljest.

Kutse manuses.

 

Lugupidamisega,

Lauri Nõukas

Maamõõtja 

Kutse nr
<https://www.kutseregister.ee/ctrl/et/Tunnistused/vaata/10861853/1> 162572

Litsentsi nr 686

Tel +372 501 6157

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee